این سایت تقدیم به داییم شهید احمد اعطایی

انشاءالله لطف تمامی شهدا شامل ما هم بشود

این سایت تقدیم به داییم شهید احمد اعطایی

انشاءالله لطف تمامی شهدا شامل ما هم بشود

من خواهر زاده شهید احمد اعطایی هستم
انشاءالله و با توکل به خدا سعی میکنم راه شهدا را ادامه دهم
امیدوارم مطالب این وبلاگ روی خواهران و برادرانی که اون ها رو می خونن تاثیر مفیدی داشته باشه
یاعلی

بایگانی
آخرین مطالب

شهدا

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۴۹ ب.ظ


خونریزی شدیدی داشت . . .
داخل اتاق عمل، دکتر اشاره کرد که چادرم رو در بـیارم
تا راحتتر مجــروح رو جابه جا کنم.
گوشــه ی چادرم رو گرفت و بریده بریــده گفت :
من دارم مـیرم تا تو چــادرت رو در نیاری
چـــادرم در مشتش بود که شهید شـــد . . .

  • کوثر عارفی

نظرات  (۲)

  • انــــــ ـار
  • بمیرم که این روزها چطور روی خون شهدا پا میذارن بعضی ها...
  • ابوالفضل نخعی
  • بله همینطوره!
    شهدا برای دفاع از همین مقدسات ایثار کردند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی